mandag den 22. april 2013

Løbearmbånd til Lumia 920

Jeg har skiftet min telefon ud med en Lumia 920, og efter lidt startvanskeligheder går det faktisk meget fint (aldrig sjovt at komme til noget nyt efter 4 års bekendtskab med samme model!). Jeg havde dog lige glemt den detalje at jeg altid løber med musik eller lydbøger, når jeg er alene afsted, og Lumiaen er RET stor, så derfor passer den ikke ind i mit gamle løbearmbånd.
Efter noget Googlen rundt, fandt jeg ud af at Tunebelt AB86 måtte være svaret på mine kvaler, og efter lidt mere Googlen, så blev prisen også rigtig god (149,- plus fragt), og jeg må sige at det er alle pengene værd! Telefonen sidder stramt, uden at der bliver trykket på knapperne på siden, og alt fungerer, så hvis du løber og vil have et armbånd til din Lumia 920, så køb bare :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar